Elenews.gr

Επιστήμη & Τεχνολογία

Διάστημα: Οι εξωγήινοι ίσως απορροφούν ενέργεια από τις μαύρες τρύπες

Διάστημα: Οι εξωγήινοι ίσως απορροφούν ενέργεια από τις μαύρες τρύπες- Τι ισχυρίζονται οι επιστήμονες μιας νέας μελέτης σχετικά με τις μαύρες τρύπες και την ενέργειά τους.

ΔΙΑΣΤΗΜΑ: ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΙΣΩΣ ΑΠΟΡΡΟΦΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΥΡΕΣ ΤΡΥΠΕΣ

Διάστημα: Οι εξωγήινοι θα μπορούσαν να απορροφούν ενέργεια από τις μαύρες τρύπες και έτσι θα μπορούσαμε να εντοπίσουμε τους εξωγήινους, όπως λένε οι επιστήμονες σε μια νέα μελέτη.

Αυτή η τεχνολογία συλλογής ενέργειας θα μπορούσε να αφήσει ίχνη λίγο έξω από τον ορίζοντα περιστροφής μιας μαύρης τρύπας, το όριο πέρα από το οποίο η βαρύτητα μιας μαύρης τρύπας γίνεται πολύ ισχυρή για να διαφύγει η ύλη και η ενέργεια.

Διάστημα: Οι εξωγήινοι ίσως απορροφούν ενέργεια από τις μαύρες τρύπες

Η διαδικασία θα μπορούσε να εξηγήσει τουλάχιστον κάποιες εκρήξεις πλάσματος, μια μορφή αερίου, που οι επιστήμονες έχουν ήδη εντοπίσει κοντά σε αυτές τις μαζικές διαταραχές στο χωροχρόνο, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Physical Review D.

Διάστημα: Οι μαύρες τρύπες κι οι εξωγήινοι

Ενώ αυτή τη στιγμή είναι μόνο μια ιδέα επιστημονικής φαντασίας, η κοντινότερη μαύρη τρύπα σε εμάς πιστεύεται ότι απέχει περισσότερο από 1.000 έτη φωτός μακριά και εάν οι αστροφυσικοί μπορέσουν ποτέ να επεξεργαστούν μεθόδους αξιοποίησης αυτών των κοσμικών μεγαθηρίων, οι περιστρεφόμενες μαύρες τρύπες θα μπορούσαν να γίνουν μια σχεδόν απεριόριστη πηγή ενέργειας για έναν τεχνολογικά προηγμένο πολιτισμό.

Ένας από τους συγγραφείς της μελέτης, αστροφυσικός ο Luca Comisso του Πανεπιστημίου Κολούμπια στη Νέα Υόρκη, δήλωσε ότι το επόμενο βήμα θα είναι να καταλάβουμε ποια σκόπιμη απορρόφηση ενέργειας από μια μαύρη τρύπα μπορεί να μας οδηγήσει σε ξένους πολιτισμούς. Κάτι τέτοιο θα μας επέτρεπε να εντοπίσουμε δυνητικά απομακρυσμένους εξωγήινους πολιτισμούς, δήλωσε ο Comisso στο Live Science.

“Συνεργάζομαι με έναν συνάδελφό μου για να το εφαρμόσω στην πράξη, να αναζητήσω πολιτισμούς, να προσπαθήσω να δω τι είδους σήμα θα χρειαστεί να αναζητήσω.”

Έγκυρη και αντικειμενική ενημέρωση για την Επιστήμη μόνο στην Ελεύθερη Ενημέρωση.

To Top