Breaking news:
Ενέργεια στην καθημερινότητα: Οι συνήθειες που θα εκτοξεύσουν τη διάθεσή σας
Ψυχολογία

Ενέργεια στην καθημερινότητα: Οι συνήθειες που θα εκτοξεύσουν τη διαθεσή σας

Επιθυμείτε να ξυπνάτε κάθε πρωί με ανεβασμένη ενέργεια; Αλλάξτε τις συνήθειές σας και δείτε και τη ζωή σας να βελτιώνεται. Γιατί η καθημερινότητά μας δεν αποτελεί τίποτε περισσότερο παρά το αποτέλεσμα των σωστών συνηθειών. Κάντε τα σωστά βήματα και νιώστε την απόλυτη ευεξία.

 

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΕΜΑΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

 

1. Βγείτε στον ήλιο
Το φως του ήλιου κατά τη διάρκεια της ημέρας κρατάει τον κιρκάδιο ρυθμό σας σε ισορροπία, με αποτέλεσμα να έχετε περισσότερη ενέργεια το πρωί και πιο ποιοτικό ύπνο το βράδυ. Προσπαθήστε, λοιπόν, να βγαίνετε στο πρωινό φως του ήλιου σε καθημερινή βάση, έστω για λίγα λεπτά.

Ενέργεια στην καθημερινότητα: Οι συνήθειες που θα εκτοξεύσουν τη διάθεσή σας

2. Αποφύγετε την κατανάλωση ζάχαρης
Αν μόλις νιώσετε τις μπαταρίες σας να αδειάζουν, στρέφεστε στα γλυκά, θα πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Η ζάχαρη λειτουργεί με «ύπουλο» τρόπο, αφού αρχικά ανεβάζει απότομα τα επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης, χαρίζοντάς σας προσωρινή ενέργεια, και στη συνέχεια τα ρίχνει εξίσου απότομα, συντρίβοντας την ενέργειά σας.

3. Ξεκινήστε τη γυμναστική
Η γυμναστική τονώνει το σώμα σας αλλά και τα επίπεδα ενέργειάς σας. Ακόμη κι αν δεν θυμάστε πότε ήταν η τελευταία φορά που γυμναστήκατε, ποτέ δεν είναι αργά για να κάνετε μια νέα αρχή. Ξεκινήστε να αυξάνετε τη σωματική σας δραστηριότητα, βάζοντας στόχο να περπατάτε μισή ώρα κάθε ημέρα.

4. Μη μένετε νηστικοί

Όταν παραλείπετε γεύματα ή μένετε νηστικοί για πολλές ώρες αντιμετωπίζετε χαμηλό σάκχαρο στο αίμα σας. Τα χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα μειώνουν την ενέργειά σας και σας κάνουν να νιώθετε κούραση και εξάντληση. Φροντίστε λοιπόν να έχετε μικρά, συχνά γεύματα, τα οποία παρέχουν στο σώμα σας μια σταθερή δόση ενέργειας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

5. Φροντίστε να μένετε ενυδατωμένοι
Ακόμη και ένα μικρό ποσοστό αφυδάτωσης της τάξεως του 1-3% αυξάνει το αίσθημα κόπωσης, ενώ από την άλλη η επαρκής ενυδάτωση φαίνεται να σχετίζεται με υψηλότερα επίπεδα συγκέντρωσης, διάθεσης και μνήμης. Φροντίστε λοιπόν να έχετε πάντα κοντά σας ένα μπουκάλι νερό.

6. Βάλτε στο πιάτο σας τις σωστές τροφές
Το κύριο καύσιμο για τον εγκέφαλό σας είναι η γλυκόζη, την οποία παίρνετε μέσω της διατροφής και κυρίως από τις τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Οι σύνθετοι υδατάνθρακες που εντοπίζονται στα φρούτα, τα λαχανικά και τα τρόφιμα ολικής άλεσης είναι μια εξαιρετική πηγή ενέργειας, καθώς οι φυτικές ίνες που περιέχουν βοηθούν στη διατήρηση του σακχάρου στο αίμα σε σταθερά επίπεδα.

7. Ξεκουραστείτε επαρκώς
Αφήστε το binge-watching και εστιάστε στην ξεκούρασή σας. Προκειμένου να έχετε ενέργεια, είναι σημαντικό όχι μόνο να κοιμάστε επαρκώς, αλλά και να έχετε μια σταθερή ρουτίνα ύπνου. Προσπαθήστε να κοιμάστε τουλάχιστον 7 ώρες κάθε νύχτα, ώστε ο οργανισμός σας να έχει την ευκαιρία να αποκαταστήσει τις φθορές που υφίστανται διάφορα συστήματά του κατά τη διάρκεια της ημέρας και να ξεκουραστεί.

Έγκυρη και αντικειμενική ενημέρωση για το People, μόνο στην Ελεύθερη Ενημέρωση

Ενέργεια στην καθημερινότητα: Οι συνήθειες που θα εκτοξεύσουν τη διαθεσή σας
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GOOGLE NEWS

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Εγγραφή στο Newsletter

Copyright © 2020 Elenews.gr. Created by WhiteMaskMedia

To Top