Breaking news:
Διάθεση: Πώς ο ύπνος επηρεάζει την ψυχολογία μας
Ψυχολογία

Διάθεση: Πώς ο ύπνος επηρεάζει την ψυχολογία μας

Σύμφωνα με νέα επιστημονική μελέτη, το πρόγραμμα ύπνου που ακολουθούμε σχετίζεται άμεσα με τη διάθεσή μας, ακόμη και με την αύξηση του κινδύνου εμφάνισης κατάθλιψης μακροπρόθεσμα

 

ΠΩΣ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΑΣ

 

Ακόμα και όταν πρόκειται για τη διάθεσή τους την επόμενη μέρα, οι άνθρωποι των οποίων ο χρόνος αφύπνισης ποικίλλει από μέρα σε μέρα μπορεί να βρεθούν σε τόσο άσχημη διάθεση όσο εκείνοι που έμειναν ξύπνιοι πολύ αργά το προηγούμενο βράδυ ή σηκώθηκαν πιο νωρίς το επόμενο πρωί.

 

Διάθεση: Πώς ο ύπνος επηρεάζει την ψυχολογία μας

Η μελέτη, που διεξήχθη από την ερευνητική ομάδα από το Michigan Medicine, το ακαδημαϊκό ιατρικό κέντρο του Πανεπιστημίου του Michigan, βασίστηκε σε δεδομένα από τις ώρες και την διάρκεια ύπνου των συμμετεχόντων μέσω καταγραφέων, που φορούσαν στον καρπό τους.

«Αυτά τα ευρήματα υπογραμμίζουν τη συνέπεια στο πρόγραμμα και τις συνήθειες του ύπνου και ρίχνουν φως στον υποτιμημένο παράγοντα που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την διάθεση, αυξάνοντας τις πιθανότητες κατάθλιψης σε βάθος χρόνου» επισημαίνουν οι ερευνητές.

 

ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

 

Μερικές συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τα ζητήματα ύπνου περιλαμβάνουν:

Μετακινηθείτε
Η γυμναστική, όπως και σε άλλες περιπτώσεις, έτσι και στην περίπτωση της αϋπνίας είναι σύμμαχός σας. Η φυσική άσκηση είκοσι έως και τριάντα λεπτών την ημέρα μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τόσο τον ύπνο σας όσο και γενικότερα την διάθεσή σας. Δοκιμάστε να εντάξετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα μερικές ασκήσεις από το είδος της γυμναστικής που προτιμάτε. Ακόμα και το χαλαρό περπάτημα μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τις πιθανότητες αϋπνίας, αφού αποτελεί ένα είδος άσκησης.

 

Η ξεκούραση σε πρώτο πλάνο
Συχνά, μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σας μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε την εξουθενωτική αϋπνία. Δοκιμάστε να ξαπλώσετε στο κρεβάτι σας, μόλις νιώσετε κουρασμένοι, δίχως να ανοίξετε την τηλεόραση ή να ασχοληθείτε με το κινητό. Οι δραστηριότητες που διεγείρουν την εγκεφαλική λειτουργία, όπως η παρακολούθηση τηλεόρασης, η ανάγνωση ή ακόμα και το φαγητό θα ήταν καλό να πραγματοποιούνται εκτός δωματίου. Προσπαθήστε να πηγαίνετε για ύπνο και να ξυπνάτε περίπου την ίδια ώρα κάθε ημέρα, προκειμένου να μην διαταράσσετε το πρόγραμμά σας.

Έγκυρη και αντικειμενική ενημέρωση για το People, μόνο στην Ελεύθερη Ενημέρωση

Διάθεση: Πώς ο ύπνος επηρεάζει την ψυχολογία μας
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

To Top