Breaking news:
Λίπος: Πώς θα το κάψετε γρήγορα και αποτελεσματικά
Lifestyle

Λίπος: Πώς θα το κάψετε γρήγορα και αποτελεσματικά

Εάν μετά το Πάσχα είδατε τον δείκτη της ζυγαριάς σας να ανεβαίνει, μην πανικοβάλλεστε. Κάψτε λίπος, αλλάζοντας τις καθημερινές σας συνήθειες και βάζοντας τη γυμναστική στη ζωή σας.

 

 

ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΨΕΤΕ ΤΟ ΛΙΠΟΣ

 

Ισορροπημένη διατροφή + Τακτική γυμναστική = Μειωμένο λίπος
Όταν θέλετε να χάσετε βάρος, ουσιαστικά ο στόχος σας είναι να μειώσετε το λίπος στο σώμα σας και παράλληλα να διατηρήσετε τη μυϊκή σας μάζα. Για να χάσετε λοιπόν λίπος πρέπει να καίτε περισσότερες θερμίδες από όσες παίρνετε μέσω της διατροφής σας. Να εξασφαλίζετε, δηλαδή, θερμιδικό έλλειμμα. Η τακτική γυμναστική μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά στο αδυνάτισμά σας, αρκεί να συνδυάζεται με μια ισορροπημένη διατροφή. Η επιλογή ανθυγιεινών τροφίμων ή η υπερκατανάλωση τροφής μπορούν γρήγορα να αναιρέσουν όλη τη σκληρή δουλειά σας στις προπονήσεις.

Λίπος: Πώς θα το κάψετε γρήγορα και αποτελεσματικά

Μελέτες έχουν δείξει ότι η γυμναστική από μόνη της δεν είναι αποτελεσματική για την απώλεια βάρους, εκτός εάν έχει γίνει συνειδητή προσπάθεια για τον έλεγχο της πρόσληψης θερμίδων και την επιλογή υγιεινών τροφών.

Συμβουλές για να χάσετε λίπος
Μικρότερες μερίδες. Όταν τρώτε μικρότερες μερίδες, προσλαμβάνετε λιγότερες θερμίδες. Για να ελέγξετε τις μερίδες του φαγητού σας, χρησιμοποιήστε μικρότερα πιάτα ή μετρήστε το μέγεθος της μερίδας μέχρι να είστε σε θέση να το υπολογίζετε αυτόματα.

Περισσότερες φυτικές ίνες
Οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, όπως τα λαχανικά, τα όσπρια, τα φρούτα και η βρώμη, σας κρατούν χορτάτους για περισσότερη ώρα και μπορούν να αποτρέψουν την υπερκατανάλωση τροφής.

Λιγότερα υψηλά επεξεργασμένα τρόφιμα και λιγότερη ζάχαρη
Η μείωση των υψηλά επεξεργασμένων τροφίμων, όπως το fast food, τα πατατάκια, τα μπισκότα, είναι βασική προϋπόθεση για να χάσετε λίπος.

Επίσης, βγάζοντας από τη διατροφή σας τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη (γλυκά, κέικ, παγωτά, αναψυκτικά) θα μειώσετε αυτόματα τις θερμίδες που προσλαμβάνετε και κατ’ επέκταση θα ενισχύσετε την απώλεια βάρους.

Περισσότερες πρωτεΐνες
Η πρωτεΐνη σάς βοηθά να χορτάσετε και να μειώσετε την υπερκατανάλωση τροφής. Σχετικές μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση ενός πρωινού πλούσιου σε πρωτεΐνες μπορεί να μειώσει το τσιμπολόγημα κατά τη διάρκεια της ημέρας και να διευκολύνει την απώλεια βάρους.

Βάλτε τη γυμναστική στην καθημερινότητά σας
Η γυμναστική είναι ο απόλυτος σύμμαχός σας στην καύση θερμίδων. Ακόμη κι αν δεν έχετε την πολυτέλεια του χρόνου, φροντίστε να γυμνάζεστε έστω και για πέντε λεπτά την ημέρα.

Δείτε ένα 5λεπτο workout που γυμνάζει όλο το σώμα και ενισχύει την καύση λίπους:

Έγκυρη και αντικειμενική ενημέρωση για το People, μόνο στην Ελεύθερη Ενημέρωση

Λίπος: Πώς θα το κάψετε γρήγορα και αποτελεσματικά
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GOOGLE NEWS

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Εγγραφή στο Newsletter

Copyright © 2020 Elenews.gr. Created by WhiteMaskMedia

To Top