Breaking news:
ΙΕΚ ΑΛΦΑ
ΕΛΕ Έρευνες

Έρευνα ΙΕΚ ΑΛΦΑ: Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευση στον Καιρό της Πανδημίας

Ο COVID-19, που έκανε την εμφάνιση του στα τέλη του 2019, μονοπώλησε το ενδιαφέρον όλου του πλανήτη μολύνοντας εκατομμύρια ανθρώπους, ανά τον κόσμο, πολλοί εκ των οποίων έχασαν τη μάχη με τον θανατηφόρο ιό. Το ΙΕΚ ΑΛΦΑ Αθήνας διεξήγαγε έρευνα αναφορικά με τη “Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευση στον Καιρό της Πανδημίας”, τα βασικά αποτέλεσμα της οποία θα σας παρουσιάζει, κάθε εβδομάδα, σε αποκλειστικότητα η ιστοσελίδα “ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ”.

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Την έρευνα επέβλεψαν οι καθηγητές Νατάσα Γαλανού και Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος.

Η καθηγήτρια Νατάσα Γαλανού είναι πτυχιούχος Μαθηματικός Κατεύθυνσης Στατιστικής-Επιχειρησιακής Έρευνας, με Πιστοποιημένη εξειδίκευση σε:  Θέματα Εκπαίδευσης ενηλίκων ,σε θέματα Σ.Δ.Ε και σε θέματα εκπαίδευσης ατόμων τρίτης ηλικίας, Social Media, Συμβουλευτικής κι Επαγγελματικού προσανατολισμού. Είναι πρώην τομεάρχης ΕΛΣΤΑΤ, πρώην Καθηγήτρια στο Attico College, Εισηγητής στο Κέντρο Σεμιναρίων Αθηνών, Καθηγήτρια Στατιστικής- Επιχειρησιακής Έρευνας και Οικονομικών στο ΙΕΚ ΑΛΦΑ Αθήνας.

Ο καθηγητής Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος είναι επικοινωνιολόγος και συγγραφέας, πτυχιούχος του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ του ΟΠΑ. Είναι κάτοχος ΜΒΑ και πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων, πιστοποιημένος εκπαιδευτής στην εξ αποστάσεως διαδικτυακή εκπαίδευση και πιστοποιημένος στα social media. Έχει εργαστεί ως ανώτερο και ανώτατο στέλεχος σε επιχειρήσεις ΜΜΕ, διαφήμισης και στην εκπαίδευση ως καθηγητής, εισηγητής στη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και σε πλήθος επιχειρήσεων. Σήμερα, διδάσκει στο Derby University και στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, καθώς και σε ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια. Είναι τομεάρχης στο τμήμα Διοίκησης και Οικονομίας του ΙΕΚ ΑΛΦΑ.

Επίσης, η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τους σπουδαστές του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας Στελεχών Επιχειρήσεων του πρώτου εξαμήνου με σκοπό να προσδιοριστεί η άποψη του νεανικού κοινού όσον αφορά τη “συμβολή των νέων στις επιπτώσεις της πανδημίας COVID 19”:

Μ.ΔΡΙΒΑ, L.ACOSTA CAVO,E.ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, A.ΤΑΓΚΑΛΙΔΗ, A.ΧΑΒΙΑΡΗ, Ι.ΛΑΜΠΟΥ, Β.ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ, Α.ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ, Ι.ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ, Κ. ΠΑΠΑΔΑΚΗ, Κ.ΠΑΠΑΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ, Ε.ΣΑΚΑΡΕΛΛΟΣ, Π.ΧΟΝΔΡΙ ,Θ.ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ,Α.ΓΡΗΓΟΡΙΑΝ, Γ.ΚΟΝΤΑΞΑΚΗ, Μ. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ, Α.ΜΑΜΑΛΗ, Γ.ΤΣΑΝΤΟΥΛΑ,Ε. ΘΕΟΔΩΡΟΥ, Κ.ΑΘΑΝΑΣΑΚΗΣ, Χ. ΜΠΟΥΤΣΙΦΑΚΟΣ, Ε. ΤΕΚΟΝΑΚΗ, Ρ. ΙΜΠΡΑΧΙΜΙ, Π.ΜΑΡΚΑΤΗ, Π.ΚΑΛΟΓΗΡΟΣ, Ν.ΛΟΥΑΝΙ, Μ.ΜΙΧΑΛΗ., Ι.ΜΟΥΣΑΚΟΥ, Κ.ΣΙΤΖΑΝΗΣ, Χ.ΦΩΤΕΙΝΗ, Γ.ΧΑΤΖΗΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ, Γ.ΚΑΡΑΜΑΝΗΣ, Κ.BULCARI, J.PANAJOTI, Ε.ΖΕΡΒΟΠΟΥΛΟΥ, Α.GJOKA, Χ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, Σ.ΕΠΤΑΗΜΕΡΟΣ, Β.ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΥ, Κ.ΚΑΡΑΝΙΚΑ, Β.ΜΠΑΣΑ, Ν.ΝΤΟΙΤΣΕΒ, Μ.ΠΑΝΖΟΥ, Χ.ΣΑΧΙΝΙ, Ε.ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ, Σ.ΣΤΙΝΑΚΗ, Κ.ΤΕΜΠΕΛΗ, Α.ΧΑΝΙ, Σ.ΘΑΝΑΣΗ, Α.ΤΖΙΟΥΒΑΡΑΣ, Δ.ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ,Μ.ΜΑΪΔΑΝΟΣ, Γ.ΖΙΒΚΟΒΙΤΣ

Στο πλαίσιο της πρωτογενούς έρευνας, οι σπουδαστές του Τομέα Διοίκησης Οικονομίας Στελεχών Επιχειρήσεων του πρώτου εξαμήνου του Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) ΆΛΦΑ Αθήνας με την επίβλεψη κ. Θεοδωρακόπουλου Ανδρέα και κ. Γαλανού Νατάσας διεξήγαγαν έρευνα με σκοπό να προσδιοριστεί η άποψη της εκπαιδευτικής κοινότητας αναφορικά με την «Εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση στον καιρό της πανδημίας». Κατόπιν της ηλεκτρονικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα 12/12 έως 20/12 μέσω Social media, χρησιμοποιώντας ερωτηματολόγιο Google forms ακολουθώντας την ποσοτική μέθοδο, συμμετείχαν 620 άτομα τα οποία κατατάσσονται σε εκπαιδευόμενους, γονείς και εκπαιδευτικούς. Αρχικά ζητήθηκε στους ερωτηθέντες να απαντήσουν σε κάποια κοινά ερωτήματα και στη συνέχεια σε κάποιες ερωτήσεις ανά κατηγορία.

Αναλυτικά απάντησαν 385 εκπαιδευόμενοι με ποσοστό 62,3% επί του συνόλου, 150 γονείς με ποσοστό 24,4% επί του συνόλου και 82 εκπαιδευτικοί με ποσοστό 13,3%.

ΙΕΚ ALFA

Τα άτομα που ανήκουν στους εκπαιδευόμενους τα οποία ερωτήθηκαν ανήκουν στις εξής ηλικιακές ομάδες: από 13 έως 18 με ποσοστό 13%, από 18 έως 30 με ποσοστό 81% και 30+ με ποσοστό 13%. Από το σύνολο των ερωτηθέντων των εκπαιδευόμενων το 28,6% ήταν φύλου άρρεν και το 70.9% ήταν φύλου θήλυ κι εντάσσονται στις εξής κατηγορίες, δευτεροβάθμια εκπαίδευση 15,1% , μεταδευτεροβάθμια 24,9% και τριτοβάθμια 60%.

ΙΕΚ ALFAΙΕΚ ALFA

 

ΙΕΚ ALFA

 

Σχετικά με τους γονείς εκπαιδευομένων (μαθητών, σπουδαστών ) που συμμετείχαν στην ερευνά το 76,7% ήταν φύλου θήλυ ενώ το 23,3% φύλου άρρεν και κατηγοριοποιούνται στις ηλικιακές ομάδες: έως 30, 30 έως 40 και 40+, με αντίστοιχα ποσοστά συμμετοχής 2,8%, 31,5% και 65,7%. Σύμφωνα με το πλήθος παιδιών τους, το 36% αναφέρει πως έχει ένα παιδί, το 51,3% δυο παιδιά, στην συνέχεια ακολουθεί το μικρό ποσοστό 8,7% με τρίτεκνες οικογένειες, ενώ τέλος έρχεται το μικρό ποσοστό του 4% με γονείς που διατηρούν οικογένειες με περισσότερα από 4 παιδιά.

ΙΕΚ ALFAΙΕΚ ALFA

 

ΙΕΚ ALFA

 

Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι κλήθηκαν να απαντήσουν στην ερευνά ήταν κατά το μεγαλύτερο ποσοστό φύλου θήλυ (76,8%), ενώ το υπόλοιπο 23,2% φύλου άρρεν. Οι ηλικιακές ομάδες στις οποίες κατηγοριοποιούνται οι εκπαιδευτικοί είναι έως 30, 30 έως 40 και 40+ με ποσοστά  22% , 28% και 50% αντίστοιχα. Από αυτούς το 45,1% είναι εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το 37,8% πρωτοβάθμιας , το 11% μεταδευτεροβάθμιας ενώ το 6,1% τριτοβάθμιας.

ΙΕΚ ALFAΙΕΚ ALFA

 

ΙΕΚ ALFA

Α. ΚΟΙΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ

 

ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές – σπουδαστές με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση;

Σε μεγάλο βαθμό παρατηρείται ότι γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί απαντούν πως οι μαθητές – σπουδαστές αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην ποιότητα του μαθήματος και την ροή της ύλης (μαθητές 29,10%, γονείς 34,70% και εκπαιδευτικοί 18,30%), έχουν απόσπαση προσοχής (μαθητές 31,20%, γονείς 30,70% και εκπαιδευτικοί 20,70%) και δυσκολίες σχετικά με την παρακολούθηση του μαθήματος (μαθητές 15,30%, γονείς 17,30% και εκπαιδευτικοί 24,40%). Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν με ποσοστό 25,60% ότι υπάρχουν και τεχνικά προβλήματα άλλης φύσεως.

 

ΙΕΚ ALFA

ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Η ανάγκη για εξ αποστάσεως εκπαίδευση προέκυψε εντελώς ξαφνικά. Σε τι ποσοστό σας βρήκε τεχνολογικά εξοπλισμένους;

Από τις επιλογές που δόθηκαν και οι τρεις κατηγορίες συμφωνούν – συγκλίνουν σε μεγάλο ποσοστό ότι ήταν κατά 75% – 100% τεχνολογικά προετοιμασμένοι (μαθητές 43,90%, γονείς 48% και εκπαιδευτικοί 43,90%). Ωστόσο, παρατηρούνται υψηλά ποσοστά και στις επόμενες επιλογές ότι ήταν 50% – 75% προετοιμασμένοι (μαθητές 32,50%, γονείς 22% και εκπαιδευτικοί 31%) που δείχνουν ότι δεν ήταν όλοι οι ερωτηθέντες στον ίδιο βαθμό εξοπλισμένοι 25% -50% (μαθητές 19,20%,γονείς 22% και εκπαιδευτικοί 9,80%),με τα μικρότερα ποσοστά 0%-25% να δείχνουν ολοφάνερα πως υπήρξαν περιπτώσεις που δεν ήταν καθόλου προετοιμασμένοι (μαθητές 4,40%, γονείς 8% και εκπαιδευτικοί 8,50%).

ΙΕΚ ALFA

 

ΕΡΩΤΗΣΗ 3: Επιβαρυνθήκατε επιπλέον έξοδα σύνδεσης και παρακολούθησης;

Εξαρχής παρατηρείται μία αντίθεση στο διάγραμμα, γιατί αφενός σε μεγάλο βαθμό δηλώνουν μαθητές 51,70%, γονείς 42% και εκπαιδευτικοί 40,20% ότι δεν επιβαρύνθηκαν με επιπλέον έξοδα αφού προφανώς ήταν εφοδιασμένοι με κύρια συσκευή (τάμπλετ, Η/Υ, κινητό) , αφετέρου σε υψηλό βαθμό απαντούν ότι χρειάστηκε να αγοράσουν τεχνολογικό εξοπλισμό (μαθητές 25,20%,γονείς 30% και εκπαιδευτικοί 25,60% ) και περιφερειακά αναλώσιμα (μαθητές 13%,γονείς 19,30% και εκπαιδευτικοί 25,60%).

ΙΕΚ ALFA

 

ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Ποια μέτρα θεωρείτε θα έπρεπε να έχει λάβει η κυβέρνηση προκειμένου να είναι έτοιμη η εκπαιδευτική κοινότητα να υποδεχτεί την εξ αποστάσεως εκπαίδευση; (Επιλέξτε ως 3)

Μαθητές , γονείς και εκπαιδευτικοί φαίνεται να απαντούν σχεδόν συλλογικά, καθώς τα 65,5% , 60% και 64,6% αντίστοιχα υποστηρίζουν ότι θα έπρεπε να είχε η κυβέρνηση φροντίσει ώστε να έχουν δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο . Το διαδίκτυο φαίνεται να μην αποτελεί όμως την μοναδική τεχνική δυσλειτουργία καθώς ένα ποσοστό της τάξεως του 59,5% των εκπαιδευομένων , το 60,7% των γονέων και το πλέον υψηλό 68,3% των εκπαιδευτικών ,υποστηρίζει πως το κράτος-πολιτεία όφειλε να μεριμνήσει ως προς την παραχώρηση κατάλληλου εξοπλισμού για την διεκπεραίωση της ηλεκτρονικής τάξης. Ομοφωνία παρατηρείται εξίσου σε μια καλύτερη πλατφόρμα εκπαίδευσης με ποσοστά 38,2% 34% και 26,8%. Την κοινή γνώμη δείχνει να απασχολεί το θέμα των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες καθώς τα 3/5 των ερωτηθέντων (μαθητές 65.5% , γονείς 60% και εκπαιδευτικοί 64.6%) υποστηρίζουν ότι οι εκπαιδευόμενοι αυτοί θα βρεθούν αντιμέτωποι με ένα Γολγοθά πληροφοριών. Άπαντες, αλλά κυρίως οι εκπαιδευτικοί με ποσοστό 56.1% στηρίζουν πως θα έπρεπε να έχουν δεχθεί μια κατάλληλη επιμόρφωση στην εξ’ αποστάσεως διδασκαλία πριν δουλέψουν κατ’ αυτόν τρόπο.

 

ΙΕΚ ALFA

ΕΡΩΤΗΣΗ 5: Ποιες νομίζετε ότι είναι οι κυριότερες αρνητικές επιπτώσεις στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση; (Επιλέξτε 3)

Μεγαλύτερο ποσοστό φαίνεται να συγκεντρώνει η έλλειψη κοινωνικοποίησης με ποσοστά 43,1% , 62,7% και 68,3 % αντίστοιχα από εκπαιδευόμενους, γονείς και εκπαιδευτικούς, καθώς αποχωρίζονται μια αναχρονιστική καθημερινότητα και την αντικαθιστούν με μια εικονική συνάντηση. Η κοινή γνώμη καταλήγει εξίσου στην υπερβολική έκθεση στην οθόνη με το 48,1 % των εκπαιδευομένων και περίπου ένα ανάλογο ποσό εκπαιδευτικών να θεωρεί ανησυχητική την υπερβολική δόση της μπλε ακτινοβολίας ενώ ένα ελαφρώς αυξημένο ποσοστό από την πλευρά γονέων και κηδεμόνων 54,7% δείχνει να ανησυχεί.

Τέλος ιδιαίτερη εντύπωση θα προκαλέσει ο ισχυρισμός περί ‘’ σωματικών και ορθοπεδικών ‘’ προβλημάτων με τους συμμετέχοντες στην διαδικασία (εκπαιδευτικούς και εκπαιδευομένους ) να το στηρίζουν με ποσοστά 32,2% και 47,6 % αντίστοιχα. Ακόμη πολλοί σπουδαστές ή μαθητές τεχνολογικών ιδρυμάτων αδυνατούν να παρακολουθήσουν μαθήματα τεχνικής , πρακτικής φύσεως και αυτό τεκμηριώνεται από ένα αρκετά υψηλό ποσοστό εκπαιδευόμενων που ανέρχεται στο 22% . Οι εκπαιδευτικοί δείχνουν να ανησυχούν περισσότερο, καθώς ο ένας στους τρεις ( 32,5%) υποστηρίζει ότι είναι σχεδόν αδύνατη η διδασκαλία των μαθήματων αυτών.

 

ΙΕΚ ALFA

ΕΡΩΤΗΣΗ 6: Έρευνες δείχνουν πως η εξ αποστάσεως εκπαίδευση μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα. Ποιες είναι κατά τη γνώμη σας οι προϋποθέσεις για να επιτευχθεί αυτό; (Επιλέξτε ως 3)

Τόσο η παροχή εξοπλισμού με ποσοστά από εκπαιδευτικούς, εκπαιδευομένους και γονείς αντίστοιχα 43,9%,  48,88% και 38% όσο και μια πιο προσιτή και αναβαθμισμένη ύλη που προτείνεται επίσης με 47,6%,  49,9% και 53,2% είναι απαραίτητες προϋποθέσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κοινή γνώμη με σχεδόν το 50% από κάθε κατηγορία ερωτηθέντων,  υποστηρίζει πως για μια τέτοια ενέργεια θεωρείται επιτακτική η ανάγκη κατάλληλης επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών επί του θέματος. Μεγάλο ενδιαφέρον προκαλεί η κινητοποίηση όλων για τα παιδιά με ιδιαιτερότητες, καθώς εμφανίζονται πάλι ποσοστά της τάξεως άνω του 50% αναφορικά με ‘’ειδική μέριμνα’’. Σημειώνεται επίσης πως εκπαιδευόμενοι και εκπαιδευτικοί θα συμφωνήσουν σε ότι αφορά την αναγκαιότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο με ποσοστά 36,4% και 29,3% αντίστοιχα.

ΙΕΚ ALFA

ΕΡΩΤΗΣΗ 7: Πως επηρεάζονται οι κοινωνικές δεξιότητες των εκπαιδευόμενων με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση;

Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών (71,4%),  γονέων (79,3%), εκπαιδευτικών (61%), απάντησαν πως η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχει επηρεάσει αρνητικά τις κοινωνικές δεξιότητες τους . Ότι δεν επηρεάζονται καθόλου οι κοινωνικές δεξιότητες απάντησε το 10,9% των μαθητών- σπουδαστών με το 7,3% των γονέων και το 12,2% των εκπαιδευτικών να ακολουθούν. Επέλεξαν να μην απαντήσουν  τα 13,2%, 8%, 17,1% εκπαιδευόμενων , γονέων , εκπαιδευτικών αντίστοιχα, ενώ είναι αμελητέα τα ποσοστά που υποστηρίζουν ότι υπάρχει θετική επίδραση στην κοινωνικότητα των εκπαιδευόμενων.

 

ΙΕΚ ALFA

 

Μείνετε συντονισμένοι κάθε Παρασκευή για τις υπόλοιπες ερωτήσεις της έρευνας και τις απαντήσεις που έδωσαν οι συμμετέχοντες καθώς και τα ενδιαφέροντα συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτές.

 

Γαλανού Νατάσα

Η καθηγήτρια Νατάσα Γαλανού είναι πτυχιούχος Μαθηματικός Κατεύθυνσης Στατιστικής-Επιχειρησιακής Έρευνας, με Πιστοποιημένη εξειδίκευση σε:  Θέματα Εκπαίδευσης ενηλίκων ,σε θέματα Σ.Δ.Ε και σε θέματα εκπαίδευσης ατόμων τρίτης ηλικίας, Social Media, Συμβουλευτικής κι Επαγγελματικού προσανατολισμού. Είναι πρώην τομεάρχης ΕΛΣΤΑΤ, πρώην Καθηγήτρια στο Attico College, Εισηγητής στο Κέντρο Σεμιναρίων Αθηνών, Καθηγήτρια Στατιστικής- Επιχειρησιακής Έρευνας και Οικονομικών στο ΙΕΚ ΑΛΦΑ Αθήνας.

Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος

Ο καθηγητής Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος είναι επικοινωνιολόγος και συγγραφέας, πτυχιούχος του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ του ΟΠΑ. Είναι κάτοχος ΜΒΑ και πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων, πιστοποιημένος εκπαιδευτής στην εξ αποστάσεως διαδικτυακή εκπαίδευση και πιστοποιημένος στα social media. Έχει εργαστεί ως ανώτερο και ανώτατο στέλεχος σε επιχειρήσεις ΜΜΕ, διαφήμισης και στην εκπαίδευση ως καθηγητής, εισηγητής στη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και σε πλήθος επιχειρήσεων. Σήμερα, διδάσκει στο Derby University και στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, καθώς και σε ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια. Είναι τομεάρχης στο τμήμα Διοίκησης και Οικονομίας του ΙΕΚ ΑΛΦΑ. έρευνα πραγματοποιήθηκε από τους σπουδαστές του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας Στελεχών Επιχειρήσεων του πρώτου εξαμήνου με σκοπό να προσδιοριστεί η άποψη του νεανικού κοινού όσον αφορά τη “συμβολή των νέων στις επιπτώσεις της πανδημίας COVID 19”.

Έγκυρη και αντικειμενική ενημέρωση με τις ΕΛΕ Έρευνες μόνο στην ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Έρευνα ΙΕΚ ΑΛΦΑ: Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευση στον Καιρό της Πανδημίας
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GOOGLE NEWS

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Εγγραφή στο Newsletter

Copyright © 2020 Elenews.gr. Created by WhiteMaskMedia

To Top