Σούπερ μάρκετ: Καταγράφουν την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων
Οικονομία

Σούπερ μάρκετ: Καταγράφουν την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων

Σταθερό ρυθμό ανάπτυξης στις πωλήσεις τους, στο 9%, εν μέσω πανδημίας και lockdown, διατηρόυν τα σούπερ μάρκετ από την αρχή του έτους, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Ενδεικτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών IRI, την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε στις 25 Οκτωβρίου, σημειώθηκε αύξηση τζίρου 4,2% στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, αγγίζοντας τα 119,99 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019.

Την εβδομάδα του έληξε στις 25 Οκτωβρίου, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 2%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (9,4% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 1,6%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 19,7%).

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ Η ΑΤΤΙΚΗ

Παρατηρώντας την κατανάλωση στα σημεία πώλησης, διαπιστώνεται ότι η Αττική, με μερίδιο 53,3% σημείωσε αύξηση πωλήσεων 5%, τα καταστήματα της Θεσσαλονίκης με μερίδιο 11% εμφάνισαν ανάπτυξη 19,1%, ενώ της Κεντρικής Ελλάδας με μερίδιο 12,9% εμφάνισαν μείωση πωλήσεων 2,6%. Η Βόρεια Ελλάδα με μερίδιο 8,8% παρουσίασε μείωση πωλήσεων 1,5%, η Πελοπόννησος με μερίδιο 7,6% ανάπτυξη 1,7% και η Κρήτη με μερίδιο 6,4% εμφάνισε ανάπτυξη 1,8%.

 

Σούπερ μάρκετ: Καταγράφουν την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων

Σε ό,τι αφορά τη διασπορά της κατανάλωσης ανά κατηγορία καταστήματος, τα υπερμάρκετ (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 17,7%, τα μεσαία (2.500 έως 1.000 τ.μ.) παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων 2,7%, τα μικρότερα (1.000 τ.μ έως 400 τ.μ.) αύξηση 1,8% και τα μίνι μάρκετ (έως 400 τ.μ.) αύξηση πωλήσεων 2,6%.

Περισσότερη ενημέρωση για την οικονομία μόνο στην ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Σούπερ μάρκετ: Καταγράφουν την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων
Greece Entertainment Logo Footer

Copyright © 2024 GreeceEntertainment.gr

To Top